divendres, 23 de setembre del 2011

Les vacanses destiu

A les vacances vaig anar a la platxa de Premià de Mar i després vaig anar a isla famtacia i mu baig pasar molt be per que vem pujar a totes les atraccions i des pres de molta estona ens vem anar a casa de la meva tieta i em baig quedar a dormir a la seva casa i al dia seguent era el disabte i despres vaig anar a casa de un amic que esdiu German per que es quedes a la meva casa pero la seva mare no estaba estaba al congos venen menja per la gent i despres com em vaig anar a casa estaba molt trist per que no savia que dat a casa meva i li baig dir que si em pudia cadar a la seva i la meva mare em va dir que no i ens vem anar a casa i el disabtes sempre estava conectat al facebook tot el dia prio a quei dia no vaig anr a casa de la meva tieta que viu a barcelona i despres vam van venir a casa de la meva tieta uns amic seus i bam sicar la musiaca i estavan parlan de moltes coses pero jo em avig anar a dormir i al dia seguent ens vam anar a casa nostra jo i la meva mare.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada