divendres, 23 de setembre del 2011

les meves vacances

Aquestes vacansas he anat al marroc i m'he trobat amb la meva famíliai m'ho e pasat molt be també m'he trobat els meus millors amics. I he anat a la platja i ens hem anat a casa del meu tiet que viu allà i ens em quedat 5 dies.També em anat al riu a rentar el cotxe i a banyarnos una mica amb el meus amics
i l'ultim dia em anata jugar a futbol amb 20 nens i 10 anaven vestit del barça i els altres del real madrid i vem quedar 7-3 va guanyar el el meu equip el barça i vaig marcar 5 gols .El dia seguent v em anar a ''fez'' una ciutat del marrocmol grossa i vem fer una festa molt grossa i va venir molts amics meus i un era d'aqui i desprès vaig anar una fira del marroc i era la mes gran del marroc i havia un amic i amb vaig anar al cap sariòs una parc astació de avantures i e l meu avi va anar al mixios i vem anar a una atració de terror .


Said

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada