divendres, 23 de setembre del 2011

Les vacances !

Els primers dies de vacanses m'he aborrit molt .Nomes estava mirant la tele . He sortit amb la meva mara i la meva germana a comprar roba a les rebaixes .
He hanat a casa de la meva amiga Kaoutar i ens ho em pasat pipa , em rigut molt.
He jugat a habbo amb el meu hordinador . He hanat a casa de la dona del meu tiet per veure la seva filla petita , i em hanat al parc per que la filla del meu tiet jugue suna miqueta .
He hanat a la picina de Sant Joant de Vila torrada i he estat molta estona al aigua amb la meva germana i la amiga de la meva germana . i m'he tornat molt morena. He hanat de compres amb la meva mare i la amiga de la meva mare i ensovem pasar molt i molt bé .
He hanat amb la meva amiga que es diu Ouijdan i em corregut una miqueta i em rigut molt.
Quan faltaven pocs dies de cole he comensat a preparar la mochilla i els llibres i les llibretes .

EN OTAL M'HO HE PASAT PIPAAA !! :D


Wassima

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada