dimarts, 2 de juliol del 2013

Text lliure: que eh fet els disabtes i el diumenges

El disabte per la tarda vem anar a la platga a tira petars i per la nit ens vem vanya a la platja i vem anar a la discoteca pero al aire lliure i a les 4 em vaig anar a dormir  i  teniam que dormir  a la     platja   i ens va anar molt be estan alli ens vem llevar a les 6 i dons  a les 7 em vaig entrar a mullarme una mica 1 minut i vaig perdre les sabates i tenia  que anar descalsa per el carrer  i quan vem vindre ens vem vayar i dons no vaig sortir de la platja desde quan ens anaven estava triste per que amb volia quedar alli pero la meva mare es cadava alli perque el meu cuñat teniam que dos viatges i dons em vaig quedar dormida al cotxe  i  quann vem aribar ens ven acabar de  dutxar a la seva casa.



mariajose                                                                                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada