dimarts, 2 de juliol del 2013

Text lliure: Les Meves Vacances

Jo a les meves vacances sempre pel matí vaig al centre obert a les tardes els dilluns,dimecres i divendres vaig        al congost a entrenar amb l'equip.
Les meves notes m'han anat be, jo ara a casa em sento molt solt perquè no tinc els meus amics del col·legi que l'any que ve mes de la meitat no anirà amb mi a Lacetània i els altres aninran al Lluís de Peguera i no els podre veure tan perquè estan molt llunts.
El 29 de juliol anire a Marroc,Agadir amb la meva família els avis i tots per gaudir de la platja i tot i a la piscina.Lány que be m' han dit que sera molt dificil al institud perque et foten molta canya i tens que estudiar molt et fan examens sorpresa i tambe a educaciò física tens que estudiar i quan cambias de signatura tens que cambiar de clase i el pasadis son molt llargs.

Moha 6è

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada