divendres, 5 de febrer del 2010

El campi qui jugui 2009

Hola em dic Wassima i tinc 9 anys i ara us explicare una excursio qua vam fer al campi qui jugui. Hem anat amb autobus tons els nens i nenes i quan hem arribat al campi qui jugui l'autobus ens ha parat a la porta de baix i ens hem parat a al porta a deixar les nostres jaquetes. Despres ens hem organit¡tzat que a les 5 :30 ens trobem a la cafeteria i despres els nens i nenes que son petits han anat amb les educadores la Vicky i la Cristina i els grans hem anat a jugar. Jo i la Hanan, la meva millor amiga, hem anat a fer titelles i despres hem anat a fer una caixa pero la Hanan no ha vulgut. Hem trobat amb una nena que es deia Lluna i m'ha dit si vols ser la meva amiga i hem anat juntes als llits elàstics i despres hem anat a escalar i despres hem donat voltes i se n'ha anat i jo i els meus companys hem anat a berenar tots juns galetes i suc. Despres hem seguit jugant tots com per exemple, alguns companys han anat a jugar amb els quads i alguns al tunel que hem de trobar la sortida pero tots hi hem sortit i ens ho hem passat pipa! Despres hem pujat l' autobus i ens ha baixat al zara. Despres cadascu s'ha anat a casa seva amb el seus pares i alguns han anat sols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada