divendres, 5 de març del 2010

L'activitat que més m'agrda del centre obert és...

Jugar amb la meva germana i la Hanan que es la meva millor amiga del centre obert. M' agrada jugar ha el mercat i magrada ser la señora del mercat i algun com magrada ser una señora que ve a comprar pero nomes de vegades he . M'agrada tambe fer un esport que es diu basquet. M' agrada conectarma a ordinador i entrar a habbo hotel i conectarme a messenger a jocs i cosas aixi . M' agarada mirar novel·las com Patito Feó Frijolito i tamve mirar zack y Cody en el barco hotel, Hana montana, los magicos, los simpson, h2o, las sirenas, Cambio de classe . M' agrada fer polseras . Mencantan els regals i sorpresas i que em donin cosas! ai com magrada tant tant i tant. Adeuu !!


Hajar 6e .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada